pervitin
Nikyy
Ahoj brala jsem pervitin tři a půl měsíce,první jsem šňupala a pak si píchala, asi 2 měsíce už půl roku neberu ale mám na to furt chuť a nedokáži být taká jak předtím,nemám přátele ani je to normální když mám na to furt chuť?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Rozhodně si zasloužíte velkou pochvalu. Nejenom, že píšete, ale především za to, že se Vám podařilo již půl roku pervitin neužít. I přes to, že bojujete s chutěmi.
Pervitin je látkou, na které vzniká především návyk psychický a to velmi silný. Vysazení pervitinu není po fyzické stránce tak obtížné (v porovnání např. s heroinem). Jak sama teď můžete vidět sama na sobě, psychická závislost není, ale o nic snadnějšího. Chutě na drogu se v různých intervalech a frekvencích vrací. Bylo by dobré, abyste se obrátila na odbornou pomoc a s těmito stavy, které se postupně mohou ukazovat (ještě nějakou dobu), se naučila pracovat a bezpečně je zvládat. Byla by velká škoda, když máte za sebou 6měsíců abstinence to pokazit. Tím, že již máte půlroční vysazení za sebou, myslím, že by pro Vás byl dostačující ambulantní kontakt (pouze do zařízení docházet).
Neuvedla jste, odkud jste. Napište prosím ještě jednou, vyhledám a doporučím Vám vhodné zařízení, kam byste se mohla obrátit. S terapeutickou průběžnou podporou se Vám to bude mnohem lépe zvládat. Postačí napsat města, která máte dobře dostupná.
Držím Vám palce a určitě se ozvěte.
S pozdravem Markéta K.