lesbický styk
Katka
Dobrý den, mám dotaz. Když jsou dvě ženy (lesby) a ta jedna nejdřív dráždí rukou své přirození a pak tentíž rukou přirození své přítelkyně jaká je pravděpodobnost přenosu viru HiV? nebo jaká jsou rizika? Předem moc děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Katko.
Naše poradna je zaměřena na problematiku závislostí. Je samozřejmě pravdou, že i přenos infekčních chorob s touto problematikou úzce souvisí. Nicméně bych Vám doporučila podívat se na stránky české společnosti AIDS pomoc www.aids-pomoc.cz kde je k dispozici také on-line poradna. Myslím, že zde dostanete mnohem ,,fundovanější odpověď. Nebo se doptat více, podrobněji na další případné otázky. Také můžete využít bezplatnou telefonickou linku 800 800 980, která je k dispozici NON-STOP.
Zdali je Vám Praha dostupná, tak na tomto kontaktu lze provést bezplatné a anonymní testování, pokud uznáte, že je to třeba.
Dům Světla
Malého 3/282
Karlín - Praha 8
Tel: 224 814 284
Email: info@aids-pomoc.cz
Zatím se mějte hezky. S pozdravem Markéta K.