marihuana
Bety
Dobrý den, přítel po několika letech každodenního užívání skončil s kouřením marihuany. Má ale silné abstinenční příznaky jako nespavost, pocení, nevolnost apod. Už to trvá čtvrtý den, je nějaká možnost příznaky zmírnit? mám na mysli něco přírodního co by mu pomohlo- bylinku, čaj, pokud máte s něčím takovým zkušenosti.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
vysazení marihuany v případě předchozího dlouhodobého a intenzivního užívání skutečně mohou provázet nepříjemné psychické i somatické potíže.
Příteli bych na nespavost doporučovala v hojném množství popíjet meduňkový čaj, který zklidňuje. Na žaludeční nevolnosti vám poradí vhodný bylinný čaj nebo preparát v lékárně (dobrá je např. máta). Určitě by příteli také mohlo pomoci užívání volně prodejného léku MAGNE B6, který může zlepšovat stavy podráždění, nervozity a úzkosti. ( http://www.lekarna.cz/magne-b6-tbl-obd-50-1/#utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DYN )
Postupem času by s abstinencí tyto nepříjemné stavy měly slábnout a vymizet. Chce to vydžet, určitě bude lépe. Jinak pokud by potíže dlouhodobě přetrvávaly nebo se příteli ta abstinence nějak nedařila, bylo by rozumné obrátit se někam na odborníky, kteří mu s tím budou umět pomoci.
Přeji hodně štěstí vám i příteli.