Pomoc komunikace
muskat1
Potřebovala bych poradit,jak mluvit se synem až se vrátí z léčby domů a co by měl obsahovat dopis,který mu budu psát.Vím,že se nesmí litovat.Dále bych se zeptala,mám možnost jít s nim do léčebny na týden,co si o tom myslíte?V léčebně je ted týden,děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je výborné, že syn využil odborné pomoci a v tuto chvíli je již v léčebně. Netuším, kde se syn léčí, nicméně veškerá zařízení tohoto typu též pracují s rodinnými příslušníky, pokud jsou a pokud jsou spolupráci nakloněny. Pokud i Vy tuto nabídku máte, jistě ji využijte. Pomůže Vám lépe se zorientovat v této oblasti, doplníte si potřebné informace, možná tím lépe pochopíte synovo jednání, možná se mu více přiblížíte, možná si během rodinné terapie některé záležitosti vyjasníte...Spolupráce rodiny je vždy velkým přínosem v léčbě samotné a to oboustranně.
Prozatím, nežli se návštěvy léčebny zhostíte, doporučuji navštívit Kontaktní centrum u Vás a tam se na tuto návštěvu připravit. V osobním kontaktu se můžete lépe poradit jakou formou vést korespondenční styk se synem, podrobněji pohovořit o Vašich obavách apod...
Kontaktní centrum nabízí mimo jiné i bezplatné a možno i anonymní poradenské služby pro rodinné příslušníky uživatelů nelegálních drog. Zde je možnost setkat se i dalšími rodiči závislých osob a vzájemně si vyměnit své zkušenosti, podpořit se.
Kontaktní centrum
Kostelní náměstí 15
Cheb
Tel.: 354 426 129, 739 570 104, 739 570 108
Email: kc.cheb kotec cz
Provozní doba
Pondělí
----   ----
12:30 - 16:30
Úterý
11:00 - 12:30
12:30 - 16:30
Středa
----   ----
12:30 - 16:30
Čtvrtek
11:00 - 12:30
12:30 - 16:30
Pátek
pouze poradenství
Více informací o tomto zařízení a poskytovaných službách, naleznete zde:
http://www.kotec.cz/k_centrum/cheb/sluzby
Zatím se mějte hezky. Nebojte se na K-centrum obrátit, pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.