problem s dcerou
Alena
dobry vecer mam podezreni,ze moje 15-leta dcera bere drogy (pervitin) a potrebovala bych poradit na koho se obratit.Na internetu jsem objednala test a chtela bych vedet co dal jestli bude pozitivni dekuju moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Aleno.
S ohledem na velmi nízký věk dcery je rozhodně dobře, že píšete a sháníte informace, jak vhodně postupovat dál.
Jestli mohu radit, tak nejdříve, nežli se k samotnému testování pustíte (pokud k němu ještě tedy nedošlo), si pročtěte obecné informace zde na tomto odkaze:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále vkládám odkaz, kde naleznete podrobnější inflamace o pervitinu, o jeho účincích, příznacích atd.: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Po přečtení základních obecných informací doporučuji osobní kontakt s odborníkem, se kterým naplánujete plán na obě možné varianty výsledku testu. Toto nejsou snadné situace a přináší i mnohá úskalí. S odbornou pomocí můžete být v průběžném kontaktu, průběžně zvažovat další vhodné kroky a systematicky pracovat na motivaci dcery, lepší společné komunikaci atd..
Ve vašem psaní není uvedeno žádné město. Nevím tedy, zda mé nasměrování bude úplně optimální. Pokud ne, napište prosím ještě jednou a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti. Vyhledám a doporučím případně jiné zařízení.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blézké, o.s. SANANIM
(poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234
Fax:  284 824 235
GSM: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: Po až Pá 9,00 - 19,00
Veškeré služby jsou bezplatné a je nutno se předem na první konzultaci objednat. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Držím palce, pokud budete potřebovat, klidně se na nás můžete opět obrátit.
S pozdravem Markéta K.