Doba účinku
Ondra
Dobrý den,
mám dotaz za 18dní jdu na vstupní testy ohledně nového zaměstnání jde mi o marihuanu před 2měsíci jsem přestal užívat tuhle drogu jenže týden zpět jsem si párkrát zahulil skunk. testy budou z moči jaké mám vyhlídky a co pomůže k rychlejšímu odbourání z těla?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
odbourávání THC z organismu nijak zásadně ovlivnit nelze. Dostatečným přísunem nealko tekutin a sportem nic nezkazíte a mohlo by to trochu pomoci, ale zázraky od toho očekávat nelze.
Jinak si myslím, že by vaše testy již mohly být negativní. Marihuanu jste přestal užívat před dvěma měsíci, před týdnem jste si párkrát dal, ale na testy jdete za 18 dní.
Marihuanu lze testy z moči detekovet 1 měcíc, výjimečně i déle, to v případě dlouhodobého a intezivního užívání. V případě užívání občas je to plus-mínus dva týdny. Tyto doby je však potřeba brát jako orientační, neboť jsou ovlivněny více faktory - např. také individuálním nastavením organismu a samozřejmě také obsahem THC v užívaní marihuaně, citlivostí testu.
Nicméně umím si představit, že jste z toho trochu nervózní, takže bych doporučila zajít do lékárny a tam si koupit orientační test z moči na marihuanu a provést si jej podle návodu nejdříve sám, v domácích podmínkách. (Stojí do 100,- Kč). Alespoň uvidíte jak jste na tom.
Tak ať vám to s novým zaměstnáním dobře dopadne.