Skupinová terapie pro rodiče
smejkalka1
Je k dispozici v Táboře, případně v Českých Budějovicích skupinová terapie pro rodiče drogově závislých?
V Praze toto probíhá v Centru následné péče P5, ale v okolí Tábora nemohu nic takového najít. Poraďte prosím, děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Níže uvádím kontakty na zařízení, které pracují i s rodinnými příslušníky nelegálních drog. Bohužel, nemohu 100% zaručit, že v tuto chvíli i běží tvz. rodičovské skupiny. Vždy je to také otázka poptávky. Někteří rodiče dávají přednost individuálním konzultacím či práci s celou rodinou. Nejlépe uděláte, když se přímo v těchto zařízeních budete informovat, jakou formu spolupráce, Vám jsou schopni nabídnout. Ve všech uvedených zařízeních jsou poradenské služby bezplatné.
Auritus - centrum pro lidi ohrožené drogou
Klokotská 114
Tábor
Telefon: 381 255 999
Email: auritus@iol.cz
http://www.auritus.cz/poradenske_centrum.html
Kontaktní centrum, PREVENT
Tř. 28.října 1312/16
České Budějovice
Tel: 387 201 738
Email: kacko.cb@os-prevent.cz
Skype: prevent.hynousova
Vedoucí zařízení: Mgr.et Bc.Olga Hynoušová
http://kccb.os-prevent.cz/sluzby/poradenske-sluzby
Drogová poradna, PREVENT
Tylova 23
České Budějovice
Kontaktní osoba: Tomáš Brejcha, DiS., Mgr. Michaela Kotyzová
Tel: 725 708 078
E-mail: poradna@os-prevent.cz
http://dp.os-prevent.cz/cilova-skupina
Kontaktní centrum, o.s. Háječek
F. A. Gerstnera 2
České Budějovice
Tel: 386 350 166
Email: kcentrum.cb@seznam.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Květoslava Kotrbová, Ph. D.
http://www.hajecek.wz.cz/?page=kontakty
Zatím se mějte hezky. S pozdravem Markéta K.