poradna
mikimona
dobrý den
Děkuji za odpověd\', Protidrogovou poradnu jsem už zvažovala, kontakt od Vás Praha je pro nás nedostupná, žijem na Jižní Moravě, Hodonínsko, pokud najdete nějaké zařízení kde by nám pomohli byla bych moc ráda, díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak buďto se můžete obrátit na Kontaktní centrum přímo v Hodoníně, nebo na uvedeném odkaze níže, vybrat z dalších možností, které v Jihomoravském kraji jsou. Veškerá Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo jiné ve svých službách i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Do K-center není nutnost se objednávat, lze přijít kdykoliv během provozní doby. Pokud tak předem učiníte, je to samozřejmě výhoda (nebudete muset čekat a pracovník na Vás bude mít dostatek času). Veškeré služby jsou bezplatné a také je možnost jich využít i zcela anonymně. Rozhodnout se pro využití pomoci je rozumné. Pokud by i syn, byl v budoucnu ochoten spolupracovat -  v jakémkoliv K-centru Vám pracovníci pomohou a poradí.
Kontaktní centrum pro drogové závislosti
Pančava 56
Hodonín
Tel:  518 343 842
Email: k-centrum.hodonin@caritas.cz
Vedoucí projektu: Bc. Josef Čajka, DiS.
http://www.hodonin.caritas.cz/
Zde další možnosti:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Zatím se mějte hezky. Ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.