Tráva
Tereza
Dobrý den,
mám přítele, který hulí trávu. Už jí užívá 3 roky. Dříve jí i pěstoval ale za to již byl potrestaný. Dříve jí hulil každý den ale teď už jen jednou za týden. Hulí jí s kámošema a těch se jentak nevzdá. Někdy mám pocit, že pro něj kámoši znamenají víc než já. Sama s trávou mám zkušenosti s přítelem jsem jí třikrát hulila. A dalo by se říct že mám na ní chutě. Vím, že by mě k ní mohl lehko strhnout. Ale jsem čistá už měsíc. Chtěla bych aby s tím zkončil i jsem mu to říkala on mi slíbil že s tím zkončí ale nedávno se mi přiznál k závislosti. Prí přestat nejde. Když vidí kamoše jak to balí a pak mu nabídnou... Pořád přemýšlím, co mám dělat, jak mu pomoc ale nevím poslední dobou čtu články které s tím souvisejí.
Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Terezo.
Odpovídala jsem na dotaz (kód 532192, autor: macocha, název: závislost na trávě). Jelikož obsah dotazu je identický jako tento dotaz, předpokládám, že jde o stejného pisatele/zadavatele dotazu.
Volně tedy navazuji na mou předešlou odpověď. Zde jste již uvedla místo kde se nacházíte. Bohužel, přímo v Roudnici není Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, kde byste se mohla zcela nezávazně, bezplatně a anonymně poradit o všem, o čem je třeba. U Vás v Roudnici byste se mohla obrátit na ambulanci (viz kontakt níže). Jelikož jde, ale o zdravotnické zařízení, zde je nutno se prokázat průkazem pojištěnce standartním způsobem (jako u jiných běžných lékařů) a sdělit o sobě další identifikační údaje.
S ohledem na skrytou poznámku, kde uvádíte, že přítel je v současné době ve výchovném ústavu, předpokládám tedy, že jste oba s největší pravděpodobností ještě nedosáhli zletilosti(?).
V tomto případě bych spíše doporučila vyhledat si zde, na tomto odkaze, kde jsou uvedena veškerá     K-centra v Ústeckém kraji: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ - nejbližší Kontaktní centrum, navštívit jej a tam s pracovníkem probrat možnosti, jak by se dala tato situace řešit. Zda o problému neříct rodičům, zvážit možnost školního poradce apod...
Psychiatrická ambulance
Sokolovská 1407
Roudnice nad Labem
Tel: 416 838 216
MUDr. Irena Pišvejcová, MUDr. Jiří Pišvejc
Také jste uvedla, že si vyhledáváte články o konopných drogách, zde se můžete také podívat: http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, budeme rádi, když nám napíšete, zda jste se na K-centrum obrátila a jak se vše dál odvíjí.
S pozdravem Markéta K.