na THC z krve a z moči
kundak
Dobrý den rád bych se zeptal jak dlouho při každodenním užívání THC (skéra) asi tak 2-3 jointy denně jak dlouho to budu mít v krvi a v moči?.....Testy o kterých mluvím jsou testy které používají u výběrového řízení u AČR.... toto výběrové řízení se koná cca za 90dní plus mínus 5-10 dní

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doba záchytu se odvíjí od frekvence užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek, individuálního metabolismu atd...
THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do těla a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných testů pak ukážou positivní výsledek. To znamená, že v danou chvíli nemusí být nutně dotyčný pod vlivem, nicméně je to důkaz, že v minulosti drogu užil. K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří.
Detekce moč: 1 až 30 dní (může i déle u každodenních konzumentů, při užití občas cca do 14 dní).
Detekce krev: do 14 dní (při občasné konzumaci cca týden).
Detekce sliny: jako u krve
Toto jsou, ale pouze údaje orientační. Je to velmi individuální záležitost, vždy neméně záleží na intenzitě konzumace, na kvalitě konkrétní drogy a na schopnosti organismu, jak rychle se s tímto procesem vypořádá. Nelze s přesností předem určit, kdo kdy bude již beze stop. Pokud jste každodenním uživatelem, počítejte s tou vyšší uvedenou hranicí s možností, že to může být i něco déle...
Zdali máte 90 dní na to se dát do pořádku, doporučuji přestat s užíváním. Můžete si průběžně provádět sám testy, abyste měl jistotu, že Váš organismus je již čistý. V lékárnách jsou d dispozici volně prodejné testy (test THC, detekce moč, cca 100,-). Dle uvedených údajů můžete vidět, že THC se dá nejdéle prokázat právě v moči. Pokud Vám vyjde test negativní právě z moči, můžete si být pak jistý, že případný test z krve či slin bude také v pořádku.
Asi nemusím připomínat, že pokud chcete projít výběrovým řízením a testy mít negativní, je třeba marihuanu vysadit zcela. Pouhým omezením či delšími frekvencemi mezi jednotlivými konzumacemi by v tomto případě nic neřešilo a test by byl pozitivní.
Další otázkou pak je, zdali Vám to vůbec půjde marihuanu vysadit a dlouhodoběji abstinenci udržet. Nemyslím si, že by AČR testovala pouze při výběrovém řízení a zda je vhodné, aby její člen byl pod vlivem drog...Přece jenom uvedl jste, že jste každodenní konzument. Mohou se projevit nepříjemné stavy, nepohoda, chutě a bude to pro Vás těžké. Pokud byste potřeboval využít odborné pomoci a zajít se někam poradit, klidně napište znova, můžeme Vám doporučit vhodné zařízení. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí ve svých službách možnost bezplatných a anonymních poradenských služeb, bez toho, aniž by z toho byl záznam v lékařské dokumentaci apod.. Stačí napsat město, rádi Vám kontakt vyhledáme.
Zatím se mějte hezky. A držím palce!
S pozdravem Markéta K.