závislost na trávě
macocha
Dobrý den,
mám přítele, který kouří trávu. Kouří jí asi 3roky a je už na ní závislí. Dříve hulil skoro každý den ale teď už tak jednou za týden. Ještě se neléčil a ani jsem o léčení zatím nemluvili. Třikrát jsem si dala taky a mám na ní pořád chutě ale už měsíc jsem čistá. Přítel jí i pěstoval. Hulí jen s přáteli ale těch se asi dobrovolně nevzdá. Já jsem ochotná mu pomoc ale nevím vůbec jak. Navíc přítel jsi asi váží víc přátel než mě.....
Děkuji za podpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je moc hezké, že máte snahu svému příteli pomoci. Také jste uvedla, že jste již několikrát s přítelem marihuanu užila. Netroufám si s minimálním množstvím informací o Vás a o celkové situaci Vaše možnosti nějak více hodnotit, ale pokud by Vaše pomáhání mělo vyústit ve Vaše další případné konzumace, je pak otázkou, jak moc je pro Vás tento vztah bezpečný. Sama jste také uvedla, že přítel dává spíše přednost konzumujícím kamarádům, nežli Vám. Nevím a nedokážu posoudit, do jaké míry je Vaše snaha příteli pomoci vlastně reálná. Toto se bohužel velmi špatně posuzuje takto přes internet. Myslím, že by v tomto případě bylo rozumné, abyste si někam zašla a více si v osobním kontaktu o všem pohovořila.
Netuším, kde žijete. Nevím tedy, kam konkrétně Vás nasměrovat. Napište prosím ještě jednou a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná. Rádi Vás odkážeme na zařízení, kde byste se mohla více a konkrétněji poradit o tom, co by bylo vhodné dále podniknout, aby byla Vaše pomoc účinná a pro Vás především bezpečná.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.