alkohol
katule
pravidelne 2 roky jsem 1 mesic uzivala ve velmi velke mire alkohol a 1 mesic ne.. ted jsem prestala a mam pocit, ze mam tezke abstinencni priznaky. uzkost,pocit buseni v tele, nepeti v hlave,pocit zvraceni,nespavost,problemy s dychanim atd.. mohou to byt abstinencni priznaky? jak dlouho trvaji a jak je mohu zmirnit?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Katko.
Ano, dle toho co popisujete, mohou. Jak to bude trvat dlouho nelze odhadnout, každý organismus se s tímto procesem vypořádá jinak. Rozhodně doplňte tekutiny, vitaminy, minerály. Na zklidnění napětí zkuste čaj z meduňky či třezalky. Doporučuji se objednat k lékaři hned po víkendu. Pokud jste se svými konzumacemi propila k abstinenčním příznakům, myslím, že by bylo na čase zvážit, zda tuto skutečnost nenaznat již problémem a začít jej řešit. Ráda Vám doporučím vhodné kontakty, pouze my prosím upřesněte, o jaká města by šlo.
Zatím se mějte hezky. Přeji hodně sil a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.