tlumit bolesti
lada
dobry den syn prodelava lecbu inteferonem a k tomu uziva subotex sam se rozhodl skoncit se subotexem protoze zjistil ze je vlastne stejne zavisli jako kdyz bral drogy abstinuje treti den a samozrejme proziva bolesti a vse co k tomu patri nechce brat leky na kterych by byl zase zavisli muzete prosim poradi jak lze aspon troch necim zmirnit tyto priznaky na noc bere tritico nebo kam by se mohl obratit o radu popripade se objednat na konzultaci bydlime v Praze dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Žijete v Praze, doporučuji tedy, abyste hned zítra se synem navštívili toto zařízení. Je lepší se předem objednat, ale pokud by se syn nacházel ve vážné krizi, můžete přijít i mimo domluvenou dobu. Veškeré služby jsou bezplatné, pouze v případě lékařského vyšetření je nutno uhradit regulační poplatek 30,-Kč jako u běžných lékařů. Toto zařízení nabízí ve svých službách i program ambulantní detoxifikace a též pracuje se substitucí (psychiatrické vyšetření, farmakoterapie, podpůrná psychoterapie, sociální poradenství).
Specializované ambulantní služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel:  222 924 245
Fax:  266 315 306
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Minařík Jakub
Více informací o uvedeném zařízení naleznete zde:
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Dále mohu Vám - jakožto rodičům, doporučit specializované poradny pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog, kde byste se mohli podělit o své momentální starosti a získat podporu v tomto jistě nesnadném období. Zde je nutno se předem objednat, veškeré služby jsou bezplatné.
Jak ambulantní služby CADAS, stejně tak Poradna pro rodiče, spadají pod totožnou organizaci jako tato webová poradna, kam píšete.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
(nachází se v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234
Fax:  284 824 235
GSM:  739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více informací o poradně naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky. Hned zítra se s CADASem spojte, nejlépe je hned navštivte.
Přeji, ať je synovi brzy lépe.
S pozdravem Markéta K.