lečba subutexem
bango
Nevím jak mám začít,ale už toho mám dost drogami pořád si říkám kdy zajdu na pohovor do k-centrum ale co vám budu povídat když jsem na Subotexu prostě jsem s toho zoufali chci se vás zeptá jeslí mi můžete pomoc aby jsem už přestal prostě jeslí by to šlo co nejdřív zařidít s detoxcem... děkují moc za vaše vyjadřeni zatím.....bango:-)

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
já bych vám doporučila, ať se vypravíte do toho k-centra. Tady na internetu vám detox a léčbu bohužel nezařídíme. Naopak kolegové v k-centru mají aktuální informace, jaká je situace v konkrétních léčebných zařízeních, čekací doby a co konkrétně je třeba pro přijetí udělat.
Jen mě ještě napadá - předpokládám, že subutex berete nelegálně. Možná by pro vás mohlo být řešením nastoupit k lékaři-specialistovi do substitučního léčebného programu. Mohl byste se ve spolupráci s ním pokusit dávky postupně vysnižovat, případně přejít na substituci suboxonem a také se zůčastnit ambulatntího psychoterapeutického programu, který je v léčbě jakékoli závislosti velmi důležitý.
Nu, ohledně vhodného lékaře by vám samozřejmě poradili také v k-centru.
Určitě bych se toho nebála a neodkládala to. Poradenství v kontaktních centrech je bezplatné a nezávazné a vy tím nemáte co ztratit.
Tak ať se daří a s léčbou to vyjde.