Test na pervitin
L.
Dobrý den,
prosím o radu.Mám velké obavy,že syn užívá nějakou drogu.Vím,že kouří marihuanu,ale bojím se,jestli neužívá také pervitin.Zjistila jsem u něj většinu příznaků,které jsou pozorovány u uživatelů.Existuje nějaký test,kterému by se podrobil,abych měla jistotu?Problém je ten,že syn už je plnoletý,ale zatím žije s námi,práci nemá.Peníze mu nedáváme,jen sem tam nějakou menší částku.Netuším,jak s ním mám mluvit,vycházíme spolu dobře, ale jakmile se zmíním o jeho kamarádech,vždy se pohádáme,říká že vyzvídám.Žijeme na malém městě a já vím,že kluci,se kterými se schází,jsou problémoví.Prosím také o kontakt na nějakého odborníka v mém okolí,který by mi případně mohl poradit,nevím jak synovi pomoci.
Moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Než se pustíte do jednání se synem, testování apod., doporučuji se nejdříve spojit s odbornou pomocí a jednotlivé kroky zkonzultovat a naplánovat. Nebývají to zpravidla snadné situace a je dobré být dostatečně informován o všech možných úskalích.
Níže uvádím kontakty u Vás, na které se můžete obrátit o pomoc. Během provozní můžete přijít kdykoliv, doporučuji se, ale raději předem objednat. Veškeré služby jsou bezplatné.
Než se dostanete na první konzultaci, můžete si přečíst základní obecné informace pro rodinné příslušníky zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kontaktní centrum - Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s.
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374
Email: centrum@cppt.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Dagmar Špidllerová
Email: spidllerova@cppt.cz
Provozní doba:
PO 10,00 - 18,00
ÚT 10,00 - 18,00
ST 10,00 - 18,00
ČT    zavřeno
PÁ 10,00 - 18,00
Více informací zde:
http://www.cppt.cz/cz/kontakty.asp
Kontaktní centrum POINT 14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Poradenství telefonické i po internetu - do 24 hodin (poradna@point14.cz)
Provozní doba K-centra: Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00 hod.
Konkrétně na rodinné poradenství se můžete objednat u Soni Černé, Dis. Tel: 777 570 658,
Email: cerna@point14.cz
Více informací naleznete zde:
www.point14.cz
Zde konkrétně o poradenských službách pro blízké osoby uživatelů:
http://www.point14.cz/index.php?page=166
Zatím se mějte hezky. Pokud byste měli další případné dotazy, můžete se na nás opět obrátit.
Přeji, ať vše dobře dopadne a Vám dostatek sil.
S pozdravem Markéta K.