Kouření marihuany a alkohol
ADELA
Dobrý den, můj syn má poslední dobou velmi agresivní stavy po požití hlavně tvrdého alkoholu, trvá to zhruba tak 15 minut pak se zklidní a usne, většinou si to pak nepamatuje. Kouří také marihuanu. Myslela jsem, že jenom občas, ale včera mi přiznal, že denně.
Může to mít vliv na ty jeho aresivní stavy? Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, může. Ale zcela přesně zdroj synovi agrese, nelze takto na dálku a bez osobního kontaktu s ním odhadnout. Také za tím může být celá řada jiných vlivů. Bohužel, k objektivnímu posouzení je nezbytný osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou. Netuším, jak syn na tuto možnost nahlíží. Zda by byl ochoten někam zajít. Pokud v tuto chvíli není pro využití odborné pomoci zcela nakloněn, doporučuji to udělat Vám. Veškerá zařízení pracující s uživateli nelegálních drog, pracují také s rodinnými příslušníky a dalšími blízkými osobami. Můžete se osobně poradit a informovat, jak se synem komunikovat, jak ho lépe motivovat, aby i on v budoucnu své potíže začal řešit. Pokud má 15ti minutový atak agrese, o kterém ani posléze neví, mohl by sobě, potažmo někomu dalšímu, přivodit nemalé potíže...
Napište nám, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti. Vyhledáme a doporučíme Vám vhodné zařízení, kde se můžete bezplatně a možno i anonymně poradit.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.