Místo pobytu
Čiči
Pro Markétu Kordovou. Moc děkuji za odpověď, ale pocházím ze severních Čech. Větší město v blízkosti je Varnsdorf, případně Děčín.
Dále jsem se chtěl zmínit, že dotyčná osoba možná není ještě závyslá, ale má v plánu se nastěhovat k příteli, který je právě na pervitinu závyslí a bojím se že pokud se k němu nastěhuje, pak se závyslou stane.
Přesné místo mého pobytu je Šluknov.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Níže uvádím centra, na které se můžete obrátit. Obě zařízení jsou tvz. ,,nízkoprahová". To znamená, že jejich služeb můžete využít kdykoliv během provozní doby i bez objednání. Nemusíte se prokazovat žádným průkazem totožnosti a poradenství využít zcela anonymně. Také jsou služby bezplatné. Jelikož ve Vašem případě jde o poradenství, doporučuji si předem na uvedená telefonní čísla zavolat a na konzultaci se předem objednat. Pokud bude o Vás pracovník vědět, nebudete muset čekat a bude mít na Vás dostatek času.
Zdali jde u bývalé přítelkyně prozatím o rizikové užívání či už je rozvinuta závislost, bohužel na dálku nepoznáme. K objektivnímu posouzení je vždy nezbytný osobní kontakt s dotyčnou osobou a pohovor. Pokud se k novému partnerovi nastěhuje, nevím, zda bude ve Vašich silách s tím něco více udělat...Netuším, jak moc jste s ní v kontaktu a jak je ochotna s Vámi na toto téma komunikovat. Nicméně všechny podrobnosti proberte s kolegy ze spřízněných organizací.
Kontaktní a poradenské centrum WHITE LIGHT I
(Zařízení se nachází v suterénní části budovy v centru města Rumburk)
tř.9.května 1127/25
Rumburk
Tel: 412 331 017
Mob: 602 195 104
Email: kc-rumburk@wl1.cz
Provozní doba:
Po 9 - 18 hod.
Út 9 - 16 hod.
St 9 - 18 hod.
Čt 9 - 16 hod.
Pá 9 - 14 hod.
Více informací naleznete zde:
http://www.wl1.cz/kontaktni-centrum-rumburk.html
Kontaktní a poradenské centrum pro drogově závislé, poradna pro rodiče
Teplická 31/45
Děčín IV
Tel: 412 531 415
Mob: 603 828 225
Email: kcentrum@cssdecin.cz
Provozní doba: PO až Pá 10,00 - 18,00
Více informací na tomto odkaze: http://www.kcentrumdecin.wz.cz/kontakty.html
Mějte se hezky, přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.