Konkretizace dotazu
Jarinekr
Ještě jednou vás zdravím. Je mi 26 let. Drogy beru asi od 16 let kdy jsem začal s extázemi na techno párty, extáze jsem bral asi 2 roky poté pervitin až doposud. Pervitin užívám šňupáním, párkrát jsem zkusil (asi 4krát nitrožilně) ale to mě neoslovilo. Neužívám pervitin nijak zvlášť pravidelně - je to různé jednou za měsíc poté třeba po týdnu a tak různě. Zdravotní potíže zatím nemám. Zázemí mám o přijít něj nechci proto musím už něco se sebou udělat a už vím, žže to asi sám nezvládnu. Pracuji jako číšník a ještě vedle toho jako obchodní zástupce, takže jsem si myslel, že když budu mít méně volného času, tak nebudu mít čas dělat hlouposti (užívat drogy) jenže ona se vždy nějaká chvilka najde. Neumím říct ne, vždy když někam vyrazíme, tak mám potřebu si drogu sehnat a nejsem zodpovědný. Teď naposledy jsem nedorazil do práce, kterou mám rád a také o ní nechci přijít. Myslím, že už neumíím ovládat své chování, když drogu požiju, dříve to byla legrace ale už není. Bydlím v Praze se svým přítelem a chci na sobě začít pracovat. Pomůžete mi. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To, jak svůj příběh popisujete, prokazuje Váš náhled na důsledky konzumace pervitinu, potažmo na Vaše chování v souvislosti se závislostí...což je rozhodně dobré. Ne každý je schopen si své potíže přiznat, sobě, natož někomu dalšímu. Toto je vždy první a výchozí krok k pozitivní změně a Vy jste ho právě udělal. S využitím odborné pomoci budete mít rozhodně větší šanci si dát svůj život zase do pořádku, tak jako se podařilo už mnohým...
Uvádíte, že žijete v Praze. Můžete tedy navštívit naše ambulantní zařízení a konkrétněji se s někým z kolegů pobavit o Vaší celkové situaci a možnostech pro Vás. Je to velmi jednoduché. Buďto si zavoláte na uvedená čísla a objednáte se na pohovor. Další možností je přijít jakékoliv úterý nebo čtvrtek v čase 10,30 až 12,00 na tvz. ,,Motivační skupinu". Důležité je zmínit, že vstupem do zařízení se ničím nezavazujete, můžete tuto návštěvu pojmout pouze jako informativní záležitost a po té se svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Pokud by tato forma léčby pro Vás nebyla vhodná, poradí Vám jiné možnosti, případně pomohou zprostředkovat.
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130,  220 800 041
Fax:  266 710 489
GSM:  605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Více informací naleznete zde:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když nám napíšete, zda jste stacionář navštívil a jak to s Vámi dál vypadá. Držíme palce a přejeme dostatek sil.
S pozdravem Markéta K.