Drogy za volantem
Kája
Dobrý večer, měl bych dotaz kolik množství lze mít v autě u sebe co se týče pervitinu, kokainu a marihuany, abych nebyl trestně stíhán. Dík za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
v tiskové zprávě Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti spadající pod Úřad vlády ČR, ze dne 15. 12. 2009 o nedovoleném nakládání s drogami dle trestního zákoníku s platností od 1. ledna 2010, je uvedeno u látky pervitin/metamfetamin více jak 2 gramy, kokain více jak 1 gram, THC více jak 15 gramů sušiny.
Více podrobností k nahlédnutí zde:  http://www.ok.cz/iksp/docs/nms_20091215.pdf.
Na straně číslo 6 je tabulka s jednotlivým rozpisem u konkrétních drog.
Pokud jste i uživatel, připomínám, že řídit vozidlo pod vlivem psychotropních látek je klasifikováno obdobně jako pod vlivem alkoholu, neohrožujete pouze sebe, ale především i okolí.
M.K.