marihuana
mikky
dobrý den , chtěl bych se vás zeptat jak dlouho zhruba budu mít ve slinách , krvi a v moči známky po marihuaně .... 5x jsem si potáhl.
a ještě jakým způsobem se testuje ve školách

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud marihuanu neužíváte pravidelně, a byla to jednorázová záležitost, tak z testů je THC (účinná látka marihuany) zjistitelný cca do max 14 dní po posledním užití. Při testu z krve. z potu a ze slin se bude dát THC detekovat cca 10 dní, z moči možná déle, ale při jednorázovém či občasném užití se testy negativizují do max 14 dní.
Jakým způsobem se testuje ve školách Vám přesně neřeknu. Obvykle se používají jednorázové orientační testy, zpravidla z moči, méně často z potu nebo ze slin. Při testování ve škole se pravděpodobně nesetkáte s testy z krve.
Nevím, zda Vaše škola opravdu testy používá, jak často, při jaké příležitosti.... a pokud by testování proběhlo, tak nejobvyklejší je orientační test z moči. Ve Vašem případě bude nejpozději do dvou týdnů negativní, pokud šlo o jednorázový experiment, tak možná i dříve.
Hrozí Vám nějaký problém?