Bolest břicha
NICO
Beru 4 roky nitrožilně pervitin a poslední dobou mám na dojezdu bolest břicha asi 2 cm nalevo od pupíku. Nevíte, co to je nebo jak se to dá léčit. A neříkejte, že mám přestat fetovat, to je mi na nic.

Odpověděl: František Šuranský
Dobrý den,
děkuji za důvěru, se kterou se na nás obracíte. Zmiňujete, že berete nitrožilně pervitin a že máte nejčastěji po "dojezdu" bolesti břicha. Chcete poradit, ale zároveň nechcete nic slyšet o tom, že máte přestat brát.
Abyste dostala odpověď na Vaši otázku, tak skutečně nemusíte přestat brát, ale určitou změnu to vyžadovat bude. Třeba v tom, že se pokusíte být odpovědnější ke svému zdraví a půjdete na odborné lékařské vyšetření. Bez tohoto kroku budeme jen ve stádiu hypotéz a čekání na jejich potvrzení či vyvrácení nemusí být s ohledem na Vaše zdraví zrovna nejvhodnějším řešením.
Zvažte tedy prosím tento krok, v případě, že budete chtít pomoci vyhledat kontakt na konkrétní zařízení, zadejte pro Vás nejdostupnější město.
S pozdravem
František Šuranský