Marihuana v moči
Lenka
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak dlouho vydrží marihuana v moči, pokud třeba sedím s někým v autě a ten ji kouří, ale já ne. Je vůbec možné, aby se prokázala v moči, pokud ji nekouřím, ale dělá to někdo v mé blízkosti a já ji kouřím \"pasivně\"?
Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC, účinná látka marihuany, se dá prokázat v tělesných tekutinách (krev, moč, sliny, pot) poměrně dlouho, ale pouze u kuřáka marihuany, obzvlášť dlouho (až několik týdnů) u toho, kdo kouří marihuanu pravidelně a dlouhodobě. Ale ve Vašem případě - pasivního kuřáka - je možnost, že by se dalo THC vystopovat, je naprosto minimální. Respektive, nesetkala jsem se nikdy s tím, že by v případě pasivního kouření měl někdo pozitivní test na přítomnost THC. Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaký problém?