zavislost na marihuane
lenule
dobry den ,chtela bych se zeptam mam zavislost na marihuane a nemuzu stim prestan nak mi to nejde ,poradite mi prosim nake centrum v Praze s pomoci s tezke zavislosti?dekuji

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
napsala jste příliš málo informací na to, abych vám mohl doporučit pro Vás ideální léčbu. Možností je více, ale napadly mě především tyto dvě. V obou zařízeních můžete svou situaci konzultovat a obě vám mohou doporučit nejvhodnější zařízení, pokud pro vás nebude nabídka přímo těchto zařízení přijatelná.
1) Denní stacionář
Jedná se o zařízení nabízející intenzivní ambulantní léčbu v délce 3 měsíců, případně Vám mohou nabídnut individuální terapii, pokud to bude třeba. Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete všechny informace.
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Kontaktovat je můžete jednak s použitím kontaktů uvedených na stránkách nebo osobně přes motivační skupinu. Ta probíhá každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00. Můžete tam přijít bez objednání. Prostřednictvím motivační skupiny můžete jednak nastoupit do programu Denního stacionáře nebo Vám zprostředkují jinou vhodnější léčbu.
2) Kontaktní centrum
Pokud Vás nabídka Denního stacionáře nezaujme, objednejte se telefonicky na předléčebné poradenství do Kontaktního centra. Poradenství obnáší zpravidla 4 - 5 individuálních sezení, během kterých se budete s pracovníkem KC snažit najít pro Vás nejvhodnější řešení poté, co vezmete v úvahu všechny okolnosti.
Odkaz na stránky je zde.
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-%28kc%29.html
Přeji hodně štěstí.
Tomáš Nedvěd