zavislost drogova psychika hotova :(?
martuli
nelituju toho !!!ale lituju toho jak sem dopadla a toho jak se chovam i kdyz me to tolik boli ...a mit moznost vratit cas tak to neudelam !!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To, co jste popsala ve skryté poznámce, je vzhledem k užívání pervitinu celkem běžné. Žádáte radu, což není v těchto situacích úplně snadné a rozhodně bez dalších informací o celkové situaci ani objektivní. Doporučuji navštívit kolegy v Ostravě a pohovořit o všem podrobněji s pracovníkem Káčka. V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru, který tato forma poradenství na internetu neumožňuje. Nemusíte se ničeho obávat, služeb Kontaktního centra můžete využít zcela anonymně, také jsou služby bezplatné. Ničím se vstupem do zařízení nezavazujete, můžete si pouze nezávazně a opakuji anonymně pohovořit s pracovníkem Káčka a po té se svobodně rozhodnout co dál. V tomto případě bych to viděla jako nejrozumnější možné řešení. Budu Vám držet palce.
Zde kontakt :
Kontaktní centrum RENARKON
Halasova 16/661
Ostrava - Vítkovice
Tel : 595 627 005
Mob : 602 670 789
Email : kcova@renarkon.cz
Vedoucí K-centra : Bc. Beáta Oravcová
Email : Vencova@ranarkon.cz
Provozní doba : PO až PÁ 9,00 - 16,00
Více informací naleznete zde:
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Do K-centra lze zajít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Pokud mohu doporučit, tak si nejdříve na uvedená telefonní čísla předem zavolejte a objednejte se. Když o Vás bude pracovník předem vědět, bude mít na Vás dostatek času a nebudete muset čekat. Není to sice nutnost, ale je to výhodnější.
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když nám napíšete, jak to dopadlo a jak se Vám dále daří.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete.
S pozdravem Markéta K.