odpoved
kuba
je mi 24 beru od 18let.nikdy sem si nesleh.pouze nosem.zdravotni stav dobry jen uz sem s toho unavenej,sem dva mesice na pracaku a kvuli depresim a uzkosti nejsem schopnej najit neco noveho mam problemy s komunikaci sem nervozni z lidi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Moc toho o sobě nepíšete. Předpokládám, že konzumujete pervitin (?). Netuším, jak moc Vaše braní vypadá, zda jste každodenním uživatelem nebo berete pouze občas (?). Zdali jsou Vaše nepříjemné stavy, které Vám brání v komunikaci s okolím důsledkem konzumace drog a Vy byste rád s tím něco udělal (?). Nevím (v tuto chvíli) co bychom mohli pro Vás udělat. Možná by nebylo od věci, abyste nám o své situaci napsal více. Deprese i úzkosti se dají celkem úspěšně řešit, ale hlavním předpokladem je abstinence od drog (včetně THC i alkoholu). V některých případech je vhodné nasadit medikaci, pro zmírnění a lepší zvládnutí nepříjemných stavů, to ale může pouze lékař, po té co dotyčnou osobu vyšetří.
Zvažte, co vlastně chcete a napište více (můžete využít i tvz.,,skrytou poznámku" - ta není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí). Potom se pokusíme vymyslet, co by se pro Vás mohlo udělat dál, doporučit vhodného lékaře apod...
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.