chute
garf
nemozem zaspat, mam chute...na jednu malu...chodia mi v hlave predstavy ake to bolo...stipanie v nose, chut v krku, naval energie...viem ze po jednej sa nic nedeje viem ze budem mat tento pocit ze sa nic nedeje. snazim sa spomenut si preco som prestal, viem preco, nedalo sa to, ale chcel by som len jednu, este posledny krat
ja neviem...asi to nie je rozumne, urcite to nie je rozumne spominam si ale na ten pocit a neviem si ho presne vybavit co ked je to lepsie ako si to dokazem vybavit, hnevam sa na seba ze som to nechal niekedy davno zajst tak daleko a teraz uz navzdy nemozem, je to nespravodlive je to nevyhoda
kamaratka mi spominala ze moj byvaly spoluziak vyskusal pervitin a ze to bolo dobre, je to hlupe ale ja mu zavidim normalne mu zavidim akoby som si pokazil zivot...pride mi to ako zrovnanie s alkoholom, alkohol je fajn, nemam s nim problem a ked je niekto alkoholik tak nemoze, a pritom ja alkohol mozem, keby som bol v stave ze aj ja pervitin mozem ze nie som byvaly fetak...
ja viem je to chore...dnes zaspim a bude dobre, nechcem byt hlupy, mozno len potrebujem viac nacuvat vlastnym potrebam zariadit si zivot viac podla svojich potrieb aby som bol stastnejsi a nehladal zachranu tam kde nie je
nastastie je odo mna pervitin daleko...som stale slaby aj po tych rokoch,,,su to viac ako dva roky...zda sa mi to tak malo...
uz som trochu pokojnejsi...parkrat som sem uz pisal, s pani mareckovou...asi si idem este precitat nejake dosle dotazy aby som videl co ludia riesia a co nechcem riesit na vlastnej kozi...
musim si davat pozor a viac sa o seba starat
zvladnem to, treba si verit len musim najst v sebe lasku k sebe a k druhym uvedomit si ju a potom nebude dovod...
tak dakujem za moznost sa vypisat
garf

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
nevím, jestli očekáváte odpověď nebo jste se jen potřeboval vypsat, abyste dostal pod kontrolu své chuťe ;-). Pokud abstinujete 2 roky (resp. minimálně 3 měsíce) a jste ochoten abstinovat i od alkoholu, popř. jiných návykových látek, obraťte se na Doléčovací centrum. Tam se pracuje přesně s tím, co popisujete. Nemusel byste být na své trápení sám a hlavně byste mohl zapracovat na psychoterapeutických tématech, která zmiňujete a pohnout se z místa. Abstinence nemusí být jen odříkání, ale měla by být základní podmínkou pro vybudování spokojeného života. Z tohoto pohledu jste někde na půl cesty, ale tu nejobtížnější část máte zřejmě za sebou. Teď už by vás mohla čekat příjemnější práce. Podmínka je splněna, stačí najít směr a vyrazit na cestu.
Předpokládám tedy, že žijete v Čechách. Jaké jsou možnosti na Slovensku v tuhle chvíli nevím. Když nám napíšete odkud jste, můžeme se pokusit najít vhodné zařízení.
Hezký den.
Tomáš Nedvěd