Krevní testy
Ruman
Je mi 31 let mám 115 kg aktivní sportovec a prad dvěma mesíci jsem po roce hulil trávu a za týden jdu na krevní testy na drogy. Budu čistý?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zdali jste po roce před dvěma měsíci užil jednorázově marihuanu, můžete být zcela bez obav. THC se v moči dá detekovat přibližně 1 až 30 dní (déle u každodenních konzumentů), při užití občas cca 14 dní. Detekce z krve do 14 dní, při občasné konzumaci cca do týdne. Prokazatelnost ze slin je stejná jako u detekce krve.
Myslím, že můžete být v klidu. Pro Váš lepší pocit si můžete zakoupit volně prodejný test v lékárně (test THC, detekce moč, cca 100,-) a v domácích podmínkách otestovat sám sebe. Pokud bude v pořádku moč, budou ok i případné testy z krve či slin (v moči se dá detekovat nejdéle).
Mějte se hezky. A s marihuanou opatrně...
S pozdravem Markéta K.