droga
momo
dobrý den tak syn se vrátil v hrozném stavu moje podnínka že musí navštívit poradnu je neůstupná nevěřím mu a když jsem vyklízela jeho pokojík tak mě málem ranilo co jsem všechno našla bydlíme v Uničově okr.Olomouc muj tel. je xxx  Monika M.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Moniko.
Před malou chvílí jsem odpovídala Váš první dotaz. Je dobře, že se syn vrátil domů. Tak jako v předešlé odpovědi, tak i zde uvádím kontakt na kolegy, na které se určitě obraťte. Jak s poradenstvím pro Vás, tak s pomocí pro syna.
Vaše příjmení a telefonní číslo jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů. Také se nezlobte, že jsme nevyužili telefonního kontaktu ke spojení s Vámi, ale odpovídáme pouze prostřednictvím této poradny.
Kontaktní centrum Olomouc
Sokolská 551/48
Olomouc
Tel.:585 220 034
Email : kcentrum.ol@podaneruce
Kontaktní osoba : Bc. Lucie Řeřichová, DiS.
GSM:  774 991 625
Najdi na mapě
Provozní doba :
Po 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
Ut 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
St dopoledne zavřeno 13,00 - 18,00
Čt 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
Pa 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
Více informací naleznete zde :
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Doporučuji si nejdříve zavolat a na první konzultaci se objednat. Přejeme, ať vše dobře dopadne. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak to se synem dále vypadá.
S pozdravem Markéta K.