THC - sliny
Croos
Dobrý den, kouřím marihuanu zhruba 2x do týdne a to víkendově.. pomáhá mi na depresi kterou teď dlouhodobě řesím, vím že si dokážu nezakourit a závislost na sobě nepocituji .. poslední konzumace byla pred cca 20 hodinamy, a tento týden se mám podrobit nejspíš testum, na papírek.. chci se zeptat jak v takové situaci jednat a jestli tomu nejde nějak pomoct.. je to docela důležité, děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zda tomu nějak nejde pomoci... to máte na mysli ošálit test? Mezi konzumenty THC sice koluje celá řada ,,zaručených" receptů jak případné testování obejít, ve skutečnosti to, ale nijak valně nefunguje. Tady je jediným receptem nekonzumovat, pak budou testy negativní...
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. U THC, účinné látky marihuany je to takto :
Detekce moč = 1 až 30 dní (možno i déle při každodenním užívání, při občasných konzumacích cca do 14 dní ).
Detekce krev = do 14 dní (při občasných užití cca do týdne)
Detekce sliny = totožné jako u detekce krve
Neméně důležitými aspekty jsou frekvence a intenzita předešlé konzumace. To, znamená, že pokud dotyčná osoba kouří denně, bude se pohybovat v té vyšší možné uvedené hranici. Zdali jde o užití občas nebo experiment, v té nižší hranici. Dále je důležitá kvalita dané konkrétní drogy a také to, jak je organismus schopen se s procesem odbourání toxických látek rychle vypořádat... THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do těla a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných testů ukážou positivní výsledek. To znamená, že v danou chvíli nemusí být nutně dotyčný pod vlivem, nicméně je to důkaz, že v minulosti drogu užil...
Je to proto velmi individuální.
Doporučuji si na své vlastní náklady zakoupit volně prodejný test v lékárně a v domácích podmínkách se otestovat, alespoň budete vědět, na čem jste a zda se máte obávat výsledku testu či ne. Test THC, detekce moč, cca 100,-Kč.
Mějte se hezky a ať se Vám daří. S marihuanou opatrně, nepřináší pouze riziko pozitivity testu, ale plno dalších, neméně závažných rizik...
S pozdravem Markéta K.