tramadoli hydrochloridum
aleš král
ještě jednou dobrý den,chtěl jsem se ještě zeptat jestli je ještě někde jinde v ostravě substituce metadonem,kromě na fakultní nemocnici tam jsem docházel rok a půl každý den,ale dávka 8ml mi nestačila pomohla mi značně snížit dávky tramalu z 25tbl.200mg na 5tbl.což bylo super,ale požádal jsem o přidání 2ml metadonu a přiznal se po tom roce a půl,že těch5tbl potřebuji pozn.chodil jsem do práce a pak pro metadon.a doktorka mě vyloučila.dík za jakékoli východisko nebo radu a.k.

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
z Vašeho dotazu mi není příliš jasné, jakým způsobem tramal užíváte a jak ho získáváte - zda legálně či nelegálně... Také vaše sociální situace je pro mě neznámá. Proto mě napadlo, že nejlepší by bylo oslovit kontaktní centrum v Ostravě a celou situaci konzultovat s nimi. PomůžouVám nalézt optimální řešení odpovídající vaší celkové situaci. tím myslím především dlouhodébý detox a odpovídající následná léčba - psychiatrická léčebna? terapeutická komunita? ambulantní psychoterapie?... Možností je mnoho a jsem si jist, že i po Vás lze najít řešení, které Vám může pomoci. Nevím, jestli se Vám někdy během těch 10 let podařilo vyabstinovat. To je základní podmínka pro zahájení jakékoli léčby. Dlouhodobý detox s doprovodným programem by měli nabízet v PL Lnáře a snad i v PL Kosmonosy. Než půjdete na detox, měl byste mít vyjednanou další péči. Proto vidím jako nejlepší řešení obrátit se na KC. Adresa je: Halasova 16; Ostrava Vítkovice; tel: 595 627 005 nebo 602 670 789.
Druhá možnost je oslovit znovu metadonový program ve fakultní nemocnici (v Ostravě jiný substituční program dle mých informací není). Pokud Vás znají rok a půl, měli by vám navrhnout nějaké řešení.
Držím palce.
Tomáš Nedvěd