Tramal
Vlasta
Dobrý den, už přes rok beru tramal, v kuse každý den.Pro velké bolesti kyčlí. Zvyšoval jsem dávky na 10x200mg denně. Jak to bude vypadat, když přestanu, nebo co s tím?
Dík

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vysazování rozhodně není nic příjemného. Ať už na předpis nebo bez něj. Některé léky vyvolávají návyk a Tramal mezi ně také patří. Pokud dotyčná konzumující osoba lék užívá dále, stává se ještě více závislá a riskuje poškození organismu. Když přestane - nastává také problém. Příznaky, které lék tlumil, se vrátí a pokud je organismu již ve fyzickém návyku, tak se může dostavit i abstinenční syndrom. Toto bohužel nelze vyřešit touto formou přes internet. Nejlépe uděláte, když navštívíte lékaře, který Vám medikaci předepisuje, pohovoříte spolu, společně se dohodnete co dál. Může Vám lék vysadit postupně, aby Váš organismus nebyl vystaven komplikacím. Nebo Vám může například lék vyměnit za jiný... Rozhodně sám si lék nevysazujete. Pod lékařským dohledem to bude jistě bezpečnější a pro Vás snesitelnější.
Zdali jste si lék obstarával jinou formou a v tuto chvíli nemáte kam zajít, klidně napište znova. Uveďte prosím města, která máte dobře dostupná, pomůžeme Vám doporučit lékaře, na kterého byste se mohl obrátit.
Zatím se mějte hezky, držíme palce.
S pozdravem Markéta K.