droga
momo
dobrý den jsem z okesu Olomouc syn pomoc odmítá prý má vše pod kontrolou čemuž nevěřím a ted se odstěhoval z domu nevím kam a nebere mi tel prý už nejsem jeho matka nechápu proč si tak ničí život Monika

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Moniko,
To, že syn prozatím využití pomoci odmítá a své potíže si nehodlá přiznat, potažmo je začít řešit, neznamená, že to takto bude vždy. Zatím můžete Vy - jakožto rodinný příslušníci, využít poradenských služeb pro blízké osoby uživatelů a v osobním kontaktu se průběžně radit, jak v daných situacích vhodně postupovat dále. Nejenom, že se poradíte, doplníte chybějící informace, také získáte podporu, což si v takto nesnadném období určitě také zasloužíte. Zde uvádím kontakt na kolegy ze spolupracující organizace, na které se můžete obrátit. Pokud by syn v budoucnu svůj postoj změnil, tak i zde by Vám pomohli se zprostředkováním léčby atd...
Kontaktní centrum Olomouc
Sokolská 551/48
Olomouc
Tel.:585 220 034
Email : kcentrum.ol@podaneruce
Kontaktní osoba : Bc. Lucie Řeřichová, DiS.
GSM:  774 991 625
Najdi na mapě
Provozní doba :
Po 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
Ut 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
St dopoledne zavřeno 13,00 - 18,00
Čt 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
Pa 9,00 - 12,00  13,00 - 17,00
Více informací naleznete zde :
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Zatím se mějte hezky, držíme palce, aby vše dobře dopadlo.
S pozdravem Markéta K.