Zavislost na drogach
Veronika
kam utect kam pred tim utect. porad se to vraci. neni konce je to kolem stale porad toho se asi nezbavim ze? porad to bude kolem me.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Veroniko,
před malou chvílí jsem odpověděla Váš první dotaz. Zde jste již uvedla, přímo odkud jste. Níže tedy uvádím kontakt na kolegy a Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, kde si můžete zcela nezávazně, bezplatně a anonymně o své situaci popovídat a společně s pracovníkem Káčka nalézt to nejvhodnější řešení pro Vás...
Hlavně se ničeho nebojte. Samotná konzumace není trestný čin, nikdo Vás tedy nebude stíhat, že drogy berete. Léčba je záležitostí zcela dobrovolnou, tudíž Vás nikdo nebude násilím nutit, abyste nastoupila. Vše záleží na Vás a na Vašem rozhodnutí. Léčba závislosti je založena na motivaci a spolupráci, nemělo by to pak ani smysl... vše je pouze na Vás.
Kontaktní centrum Arkáda
Husovo nám. 2/24
Písek
Tel : 382 228 171
Email : arkáda@iol.cz
Provozní doba : Po až Pa 8,00 - 18,00
Linka důvěry Arkáda
Tel : 382 222 300
Každý pracovní den od 8,00 - 22,00
http://www.arkadacentrum.cz/page.php?paragraph=6
Držím palce! Budu moc ráda, když mi napíšete, zda jste Káčko navštívila. Tak hodně sil!
S pozdravem Markéta K.