marihuana
Žofie
Ahojte,ráda bych se zeptala jak dlouho trvá, než se z krve i moči vyčistí THC a jestli je možné, že by test vyšel pozitivní, když THC kouřím jen pasivně - nedobrovolně. Díky zaodpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Žofie.
Teoreticky, pokud byste delší dobu pobývala v prostředí, kde se marihuana intenzivně kouří a koncentrace kouře by byla vysoká, je možné, že by váš test mohl vyjít pozitivní, množství THC ve vašem organismu by však bylo nízké oproti tomu, kdybyste kouřila THC aktivně.
Jinak THC lze z moči detekovat 1 až 30 dní po posledním užití (vyjímečně i déle), záleží na intezitě předchozího užívání, obsahu THC v marihuaně a také individuálním nastavení vašeho organismu. Z krve jsou doby detekce kratší - cca deset dní.
Proč se ptáte - hrozí vám nějaké nepříjemnosti?