pro : Amrit Sen
tereza
ahoj děkuju ... aspon už vím... ale jinak pochopil ste dobře šlo o pervitin..
jinak ted sem se setkala s matrem takovýho kalibru že... když si vezmu dávku tak si myslím že mi nic neni... nic nepocituju ... ale přesto sem moc a nespim třeba dva dny... ptž už sem to vychytala... ale když se mi tohle dostalo do ruky poprví... tak sem si vzala jednu lajnu.. nic.. tak sem si hned vzala druhou větší ... zase nic... tak sem si dala 3 a 4 a ty byly ještě větší a furt nic.. ale to sem byla už tak překopaná že se mi motala hlava při prudkých pohybech...a cítila sem se divně... bylo to divný....
jen sem se chtěla zeptat.. kamarád.. užívá pervitin ( šnupe ) ale + ještě do sebe hodí tripa... podle mě je to šílenec... jen sem chtěla vědět jaký to je ? a co se mu může stát... a jaký může mýt pak následky...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
hned ze začátku bych chtěl odpovědět na Váš dotaz týkající se známého - psychostimulanty (pervitin) a halucinogeny (trip - předpokládám LSD) zároveň je jednou z vůbec nejnebezpečnějších kombinací. Vyváznout z takovéto "jízdy" bez komplikací lze opravdu těžko a s notnou dávkou štěstí. Hrozí psychóza, kdy pod dojmy z halucinací, či bludů může intoxikovaný člověk ohrozit na životě jak sebe, tak ostatní. K tomu samozřejmě hrozí i reálné problémy z dechem a krevním oběhem. I bez průvodních optických halucinací nezřídkakdy takto intoxikovaní lidé páchají úspěšné sebevražedné pokusy. Jsou známy i případy, kdy intoxikovaný ublížil někomu jinému.
Jestli to Vašemu známému jednou, nebo víckrát "vyšlo" a jízdu si užil v pohodě, v  žádném případě to neznamená, že to tak musí být i příště. Naopak s opakováním takovýchto "tripů" se pravděpodobnost, že jízda dopadne zle, jen zvyšuje.
K Vaší zkušenosti....zkuste vzít v úvahu skutečnost, že Vaše prožívání pervitinové jízdy v poslední době nemusí ani zdaleka tak souviset s kvalitou drogy, ale s Vaším současným "nastavením" zapomeňte na to, že situaci "vychytáte" a máte li v plánu v užívání pervitinu pokračovat, tak si dejte aspoň pauzu, pořádně si odpočiňte, čím déle, tím lépe. Hodně spěte, jezte a pijte - nemyslím tím alkohol. Do té doby se to nejspíš nijak nezlepší.
Napište nám, jestli Vám naše odpověď byla užitečná, rádi Vám odpovíme na další otázky.
Hodně štěstí, Amrit Sen.