droga
momo
dobrý den mám syna 23let a jsem bezradná je zavislí nepřizná to a nevím jak dál mám už zněj i strach vyhrožuje mi že když ho vyhodím z domu podpálí mi barák mám ještě syna 15let a chci ho toho všeho uchránit jsem zoufalá Monika

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše obavy jsou naprosto pochopitelné. I s ohledem na mladšího syna je rozumné situaci začít řešit. Doporučuji osobní kontakt a podrobnější poradenství o celkové situaci. Tyto momenty nebývají zrovna snadné, také se bohužel ve většině případů nevyřeší jednorázovou intervencí. Proto je dobré využít odborného poradenství a být v průběžném kontaktu, průběžně se radit, konzultovat, hledat možná řešení, využít podpory...
Bohužel, neuvedla jste, odkud jste. Zdali je pro Vás dostupná Praha, doporučuji se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče. Zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:     +420 284 824 234
Fax:            +420 284 824 235
GSM:          +420 739 268 527
e-mail:        rodice@sananim.cz
Provozní doba : Po až Pá 9,00 - 19,00
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Veškeré služby jsou bezplatné a je třeba se nejdříve se zařízením spojit a objednat se na první konzultaci.
Více informací naleznete zde :
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde a Praha by byl pro Vás problém, napište ještě jednou a uveďte jaká města máte v dobré dostupnosti, vyhledáme a doporučíme Vám jiné vhodné zařízení, kam byste se mohla obrátit.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.