bez drog
Mia
Už delší dobu se snažím zůstat čistá, ale vždy mám deprese a špatnou náladu, cítím se strašně.
Neexistují nějaké prášky které nejsou na předpis a které by mi mohli pomoct od techto stavů?
Ďekuju

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
bohužel nepíšete, jak dlouho abstinujete, od čeho... Špatné nálady jsou s abstinencí od návykových látek spojeny velmi často a možná se dají řešit i jinak než medikací. Doporučil bych vám vyhledat odbornou pomoc. Většina doléčovacích center pracuje s klienty již po 3 měsících abstinence a minimálně jednorázová konzultace by vám mohla dost pomoci. Stejně tak se nemusíte obávat návštěvy u psychiatra, který vám může na přechodnou dobu nasadit antidepresiva, popř. jinou vhodnou medikaci. Abych ale odpověděl na váš dotaz - bez předpisu se dají sehnat preparáty z třezalky tečkované nebo meduňky. Obojí funguje jako přírodní antidepresivum.
Pokud byste potřebovala nějaký vhodný kontakt na odborníka, stačí napsat odkud jste a jak dlouho abstinujete, existují možnosti ambulantní pomoci, včetně doléčovacího centra, nebo Vám můžeme poskytnout kontakt na vhodného psychiatra ve Vašem regionu.
Opatrujte se a držím palce.
Tomáš Nedvěd