výpary a vylučování,rychlá odpověd
velka mama
Dobry den,mam na vas takovou prosbu,chtěla jsem se zeptat,zda dlouholetý,vnitrožilní uživatel pervitinu,který spí na jednom letišti se skoro tříletým synem může mít nejaký učinek na syna??Respektivě,zda je možné např.polibkem usty nebo výpary,dechem a pocením,přenést učinné latky pervitinu nějak na syna,tím tedy i možnost syna naučení na návykovou látku pervitin???

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
přenesení účinných látek přímo z intoxikovaného na dítě je zřejmě jediné riziko, které můžeme vyloučit. Víc bych se bál zapomenutých psaníček a drogového nádobíčka, ke kterému by se takhle staré dítě mohlo snadno dostat. U závislých rodičů se také často setkáváme se zanedbáváním péče o dítě, nechopnost zajistit základní podmínky (bydlení, strava), nezvládáním výchovy... Na to jste se ale neptala, tak vám nebudu nic dalšího podsouvat, když neznám situaci, o jakou se jedná, zda jde o někoho z Vašich blízkých nebo jaký máte důvod se na to dotazovat. Pokud však budete mít další otázky, neváhejte nám napsat. Hezký den. Tomáš Nedvěd