drog.testy
chytračka
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat...jsem uživatelem 13let,šnupala,aplikovala jsem si látku vnitrožilně a nyní ho kouřím přes alobal...jak nejlépe a nejsnadněji obejít drog.testy z moči,aby se neukázal???je možné po 13letém denním užívání,aby se samovolně ukladal v těle,tudíš i v moči i když jsem byla 3dny čistá???díky za odpověd

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
v případě intenzivního a dlouhodobého užívání lze pervitin z moči detekovat 3 až 21 dní po posledním užití, takže to, že váš test byl pozitivní, je naprosto přirozené. (Způsob aplikace nemá na výsledek testu vliv). Urychlit vylučování pervitinu z těla, ani testy "ošidit", příliš nelze, test je schopen rozlišit, zda bylo s močí nějak manipulováno (např. naředěním).
Nu, tak si skoro říkám, že po třinácti letech pravidelného užívání pervitinu vám nejspíše hrozí i řada jiných potíží, nejen to, že budete mít pozitivní test. Možná, že popřemýšlet o abstinenci, by nebylo úplně marné. Ale je to samozřejmě váš život a záleží na vás.
Opatrujte se a hodně štěstí.