THC
Lama
Dobrý den. Měla jsem problémy se závislostí na marihuaně. Chtěla jsem navštívit ten ,,dům\" v kolíně, ale po týdnu prázdnin se zdálo, že nemusím. Jenže jsem opět selhala. Vydržela jsem tři dny po návratu. Dostavil se zvláštní stav, zásek, ale jiný než dřív. Bylo mi špatně od žaludku (jako kdybych se točila hodinu na kolotoči), nevnímala jsem a chtělo se mi strašně spát. Je to varování ?? Děkuji moc. L.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pozitivně hodnotím Vaší upřímost.
Bohužel, takto to s návykovými látkami chodí. V momentě, kdy dotyčná závislá osoba nabude dojmu, že je vše ok a pomoc vlastně nepotřebuje, následuje selhání... Nejste první ani poslední, které se něco takového přihodilo.
Jestli to nazvat varováním - asi není úplně podstatné, rozhodně to ale berte to jako cennou zkušenost, sama jste se teď přesvědčila, že to asi sama nezvládnete.
Navštivte zařízení v Kolíně, na které jsme Vám poskytli kontakt a o všem pohovořte s pracovníkem. Doporučuji to udělat co nejdříve. Také budu ráda, když nám napíšete, zda se Vám to podařilo.
Mějte se hezky, přeji hodně sil. A ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.