Pervitin-w:21let
wwwenca
Dobrý den,mám dotaz co se týče pervitinu.Užívám pervitin max.3 do týdne po max.50mlg na únavu,sex a posilovnu.Dotaz je jestli si můžu vytvořít závislost.Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Na látku pervitin vzniká především závislost psychická a to velmi záhy a rychle. Jde o silnou touhu a potřebu drogu užít i přes to, že jste si vědom rizik...
Leckdy konzumace látky spojená s nějakou činností (Vy jste uvedl sex, posilovna...) si mnozí ani nevšimnou, že již o závislost jde... Jako prvotní Vás s největší pravděpodobností napadne spíše : ,,Mám chuť na sex", ve skutečnosti, jde o chuť na pervitin... Sám jste uvedl, že bez užití pervitinu, není pro Vás sex tolik zajímavý... Na to opravdu velký pozor. Konzumace 3x v týdnu není zrovna málo a jak z praxe známe, vždy je jen otázkou času, kdy se frekvence i výše dávek budou krátit a zvyšovat. Obáváte se navyknout si na Viagru, nicméně návyku na pervitin byste se dle mého, obávat taktéž. S konzumací pervitinu přichází a to vždy plno dalších potíží - zdravotní komplikace, vážné psychické potíže, každou konzumací riskujete vznik toxické psychózy, vznik závislosti, s tím po té spojené další nemalé problémy - sociální propad, finanční potíže, právní potíže...
Pokud teď máte dojem, že Vám pervitin pomáhá v oblasti sexu a cvičení, nemyslete si, že to tak bude vždycky. To rozhodně nebude. Myslím, že byste měl vše řádně zvážit a přehodnotit priority. Chvilkové pocity uspokojení při sexu a energie při cvičení za důsledky, které posléze přijdou, za to opravdu nestojí...
Více se o pervitinu můžete dočíst zde : http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Mějte se hezky a popřemýšlejte o tom.
S pozdravem Markéta K.