syn a marihuana
alex
Dobrý den,
synovi je 16 let. Teprve nedávno, jsem zjistil že syn bere marihuanu. Mluvili jsme spolu o tom proč a kdy s tím začal. Začalo to, když přešel na jinou školu. Bere to kvůli stresu, aby se s tím vyrovnal. Potřebuji poradit, jak s tím mám naložit. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Toto nebývají zrovna příjemná zjištění a snadné situace. Bohužel, neexistuje žádná universální odpověď, která by byla aplikovatelná a použitelná pro všechny rodiče. Vždy je třeba mít více ucelených informací o situaci celkově. Proto doporučuji využít odborného poradenství, které nabízí veškerá zařízení pracující s uživateli nelegálních drog i pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Osobní kontakt bývá v tomto směru nejúčinnější. Jelikož toto nejsou situace, které by se vyřešili jednorázově, je dobré být s odbornou pomocí v průběžném kontaktu a průběžně se radit jak vhodně postupovat dál...
Neuvedl jste, odkud jste. Nevím tedy kam konkrétně Vás nasměrovat. Pokud by pro Vás nebyl problém Praha, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče. Veškeré poradenské služby jsou bezplatné, zde kontakt :
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Café Therapy
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: +420 284 824 234
Fax: +420 284 824 235
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá (nutno se předem objenat)
Provozní doba : PO až PÁ 9,00 - 19,00
Více informací naleznete zde :
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali žijete někde jinde, napište ještě jednou a uveďte prosím, jaká města máte v dobré dostupnosti. Pokusíme se Vám vyhledat a doporučit jiné zařízení, na které byste se mohl obrátit.
Nebo se sám můžete podívat do databáze kontaktů zde www.drogy-info.cz - rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum. Vyberte si to, které Vám bude lokalitou vyhovovat.
Veškeré Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo jiné i bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství rodičům a dalším blízkým osobám.
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.