potrebuji hlavne specializovaneho lekare ohledne odberu krve
sarinka
Dobry den je mi 40let aplikovala jsem si nitrozilne pervitin deset let. Necele dva roky uz si to tak neaplikuji ale sem tam si to dam do nosu. Mam spatnou zkusenost s odberem krve a proto uz pres osum let lekare nenavstevuji. Mam rodinu ktera to nevi mam manzela a dve studujici holky. Chodim do prace ziji normalnim zivotem aspon se snazim. Chapu vas ze takovych jak jsem ja mate nescetne mnoho. Ale budu moc rada kdyz mi poradite bebo pomuzete potrebovala bych i tetanus po deseti letech ale tady nemam odvahu moc se za to stydim co jsem udelala ze svym zivotem ale vratit to nejde a ja zacinam mit zdravitni problemy dekuji predem za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zdali Váš dotaz dobře chápu, v minulosti jste aplikovala pervitin nitrožilně. To, se Vám podařilo nějak zvládnout v tom smyslu, že již i.v. aplikace neprobíhají, nicméně, zcela jste pervitin ze svého života nevypustila... Vám jde teď o lékaře, který by Vám pomohl řešit současné zdravotní potíže pouze v oblasti očkování apod., závislost jako takovou řešit nechcete (?).
To, jak se ke všemu je postavíte, je samozřejmě na Vás. Léčba závislostí je především záležitostí dobrovolnou. Pokud by Vás pouze zajímalo, kde by se ve Vašem okolí nacházel lékař, se kterým byste mohla otevřeně pohovořit o Vaší minulosti i současnosti a zároveň nebyl přímo v místě Vašeho bydliště, Vám konkrétně bohužel poradit nedokážu. Naše veškerá zařízení se nachází v Praze, zde máme i své lékaře. Doporučuji se obrátit na kolegy ze spolupracující organizace (viz kontakt) a tam se konkrétněji poradit. V Kontaktním centru jistě budou navázáni i na případné lékaře. Nechtěla jste zařízení přímo u Vás. Zde na tomto kontaktu se můžete pouze anonymně a zcela nezávazně poradit, na koho by se ve Vašem kraji dalo obrátit. Pokud byste se obávala do K-centra i přes to, že nabízí anonymní poradenství zajít, můžete se zkusit poradit telefonicky či přes email.
Uvádíte, že máte rodinu, která nic netuší, studující děti...  Pokud byste právě proto cítila potřebu se svým životem něco udělat - dát se do pořádku, tak i zde by Vám poradili, kam se můžete obrátit a co je třeba proto udělat.
Kontaktní centrum, RENARKON
Halasova 16/661
Ostrava - Vítkovice
Tel : 595 627 005, 602 670 789
Email : kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba : Bc. Beáta Oravcová
Email : vedcova@renarkon.cz
Provozní doba : Po až Pá 9,00 - 16,00
Více informací naleznete zde :
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať se Vám daří. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Lze využít i tvz. ,,skrytá poznámka", která není součástí veřejného webu.
S pozdravem Markéta K.