dobry den
nikdo
dobry den,mam takovy dotaz..mozna bude znit blbe ale to nevadi..s drogama jsem se potyka cca od dvanacti..predevsim jsem uzivala THC a pervitin..zkousela jsem temer vsechno krome LSD..dnes vim ze to neni nic na co bych mohla byt pysna,jsem necele dva roky cista..ale jakoby moje telo uz bylo trochu naruseny a ja se stale chovala jak pod vlivem..navic neustale me provazeji myslenky na drogy..a to tim stylem..ze uz si nevzpominam jaky to bylo a ze ted by to mohlo byt lepsi..je tedy toto mozne?taky jeste to jestli je nejaky rozdil v tom kdyz si dam piko a nemam dioptricky bryle,ktery v beznym zivote potrebuju..je to zajimavy ja si totiz porad pripadam jina kvuli tomu ze behem tech let jsem ztracela zrak..a proto ted mam takove choutky ze ted kdyz mam kontakni cocky ze by to mohlo byt jako na zacatku...?dekuju

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
mít takhle silné chutě na drogy a stále nad tím spekulovat pro Vás musí být hodně vyčerpávající. Je dost velké riziko, že dříve nebo později to neustojíte a k drogám se vrátíte. Podle zkušeností mnohých jiných to chvilku bude fajn, ale velmi brzy se vše vrátí do stejných kolejí, z kterých jste se úspěšně vymanila na konci. A pravděpodobně bude ještě hůř. Brýle nebo čočky - to na to nemá žádný vliv, jakákoliv souvislost je v tomhle směru náhodná. Pokud víte, že drogy byly omyl, pokuste se návrat k nim ještě zastavit. S takovým vnitřním konfliktem se nedá být dlouho - na jednu stranu nechci, na druhou stranu mě to hrozně láká. Nejlepší cestou by byla psychoterapie, vyhledat odborníka, se kterým byste mohla mluvit o svých chutích, pochybnostech, nespokojenostech, o tom co Vám chybí a proč byste se chtěla k drogám vrátit. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište lokalitu, ráda Vám nějaký kontakt pošlu.