testy
jajunka
Dobrý den .
Mám podezření , že syn bere drogy . Můžeta mi poradit zda existují testry , které se dají použít opakovaně , a kde je koupit ? Jedná se o testry na marihuanu a popř. pervitin . děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
testery jsou vždy jen na jedno použití. Tím, že je ponoříte do vzorku moči a ukáží výsledek, jsou znehodnoceny. Nic takového jako alkoholtester z dechu pro drogy neexistuje.
Celkově je třeba být se testy na drogy opatrná a hlavně dobře zvážit, co Vám jejich výsledek řekne a co s tí pak uděláte. Doporučovala bych nejprve se o celé situaci podrobněji poradit s odborníkem (tzn. proč syna podezříváte, co je s ním za problémy, jak jste to již řešili, co fungovalo, co naopak ne...).