pervitin
sarinka
Dobry den
Je mi 39let jsem zena. Nejsem socialni pripad,ziju normalnim zivotem aspon se snazim. Drogu pervitin aplikuji
nitrozilne 13let. Mam praci rodina to nevi. Potrebovala bych odvykaci lecbu mimo bydliste. A celkove vysetreni prestala jsem navstevovat lekare kdyz mi nemohly vzit ktev. Od te doby jsem nikde nebyla je to pres osum roku. A zacinam mit zdravotni problemy. Moc vas zadam o pomoc.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud se bojíte jít ke svému praktickému lékaři, pak by asi bylo nejlepší zajít do nejbližšího Káčka, kde by Vám dali kontakt na doktora, který nebude mít s Vaší závislostí zásadní problém a pomůže Vám, vyšetří Vás. Stejně tak v Káčku by Vám poradili, jak postupovat ohledně léčby. Jaká by pro Vás byla nejlepší, jak forma, tak konkrétní zařízení, jak podat žádost, jaké jsou čekací doby atd. Není problém nastoupit do léčení mimo bydliště, dělá se to tak běžně. Pokud jste v Káčku nikdy nebyla, nebojte se tam zajít. Je možné navštívit ho anonymně (alespoň naprostou většinu) a jsou zvyklí na diskrétnost. Nemusíte se bát, že by se to někdo dozvěděl. Případně je vždycky možné zajet do zařízení ve vedlejším městě nebo okrese, i když je to samozřejmě trochu náročnější finančně i časově. Seznam Káček najdete podle regionů na mapě pomoci na www.drogy-info.cz.