Pervitin...........
Bibi
Zdravím,beru pervitin uz Půl roku v kuse,a mám problém stím že mám neco s čelem.Mam tam hrboly a uz to poozoruji delší a newím co to může bejt,vubec me to nebolí ale i presto si newím rady,jde to i videt jak na čele mám hrboly ale nesplynují s mojí barvou pleti.Spíše toje do bíla.Máme sem to rekla protoze mám strach a newím si rady.rekla mi ze pujdeme doktorovy.ale bojím se že by to mohlo být i stoho ze beru perviitin,a ze by to doktori zjistily.nejsem dospela proto mam strach a newím co mám delat... poradte te mi prosím jestli to je stoho ze beru pervitin Půl roku v kuse bez prestání. vím že neuverite co pisu ale je to ták...a já uz nevím co dál,a jeste sem se chtela vedet kde doktori muzou zjistit ze to beru?myslím tiím na čem se to dá zjistit.vím ze v krvi a moči,ae kde jeste...?a za jak dlouho zmizi pervitin v mmoci ?? ´musím jit doktorovy protoze mesicky dostavam po dvou az trech mesících,a kdyz to dostanu tak mám strasny bolesti ze se to nedá vydrzet bolí to taky hodne kdyz jdu na wc na malou a bolí me to strasne se vymočit a prave proto musím doktrovy ale mam strach ze by zjistili z moce ze to beru tak prosím o radu co mam delat \\??? beru to porad a nejde to prestat uz sem to skousela mnohokrat a nedarí se tak to beru furt kazdej den,nekdy do nosu,ale spis furt pres alobal kourím. moje plet sse zmenila je to hrozny ale uz sem se smirila . bledou plet bila a hrozna.ale neslinuje s moji pravou barvou pleti a prosim o mam delat

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nejlépe bude, když mi napíšete, kde žijete nebo spíše, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti. Vyhledám a doporučím Vám kontakt na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog u Vás a Vy ho navštívíte. O všem co Vás trápí, si klidu promluvíte s pracovníkem K-centra a jistě společně naleznete nějaké řešení. Nemusíte se ničeho obávat, do K-centra můžete přijít a nemusíte se prokazovat žádným průkazem totožnosti, tudíž využít poradenských služeb zcela anonymně. Veškeré služby jsou bezplatné.
Prokazatelnost pervitinu:
moč= 3 až 21 dní (při občasném užití cca do týdne)
krev= 1 až 3 dny
sliny= jako u krve
Zatím se mějte hezky a určitě se ozvěte.
S pozdravem Markéta K.