THC - jsem mimo
Anonym
Dobrý den ... Je mi 15 let a před týdnem mě kámoš překecal až si taky zahulím trávu ...po 5 min přišlo rychlé bušení srdce a připadalo mi jako by se čas zastavil ... měl sem červené oči a bolelo mě břicho. A od té doby neumím žít realný život ...sem úplně mimo a mám výpadky paměti nepamatuju si co sem dělal třeba včera a furt sem ospalí ..co mám dělat :(

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vypadá to, že Vám marihuana vyloženě nesedla. Důležité tedy je, abyste už rozhodně dál nekouřil. S největší pravděpodobností by se problémy opakovaly, dost možná ještě v horší podobě. Kromě marihuany je nutné, abyste se vyhnul i dalším drogám, především halucinogenům (LSD, houbičky...). Nějakou dobu teď zkuste vyvarovat se i alkoholu, nastavit si pravidelný režim, dostatečně spát, moc si nezatěžovat hlavu, neponocovat. Vydržte ještě týden dva, pokud by se stavy nelepšily, pak bych doporučila navštívit lékaře, psychiatra a s ním celý problém probrat. Je ale nutné, abyste mu řekl pravdu.