injekcni aplikace
JirkaXX
Dobry den. Aplikoval jsem si pred casem pervitin jehlou. Nenasal jsem drogu pres vaticku. Drogy uz neberu, uz jen kourim marihuanu. Zda se mi ze od te doby obcas citim v te ruce v zilach divne svedeni. Je mozne ze jsem si tam vpravil neco, co tam ted prekazi? 2. dotaz: Taky jsem si jednou aplikoval drogu zredenou s kuchinskou soli. Co se muze stat po soli? Dekuji
Jeste bych prosim doplnil: Svedeni na nakej cas prestalo. Ted se mi udelala sama od sebe modrina par centimetru od mista vpichu a svedeni se vratilo.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Je od Vás rozumné a oceňuji, že jste se na nás obrátil z otázkou týkající se Vašich obtíží.
Je těžké takto na dálku posoudit, co se Vám vlastně přihodilo tím spíš, že ve Vašem případě může stav objektivně posoudit a diagnózu určit jen lékař, kterého byste měl neprodleně navštívit, to a i přes obavy z případného nepříjemného odhalení, že jste uživatelem drog.
Pokud jste si aplikoval nefiltrovanou drogu, mohl jste si skutečně do organizmu zanést nějakou fyzikální nečistotu, nebo chemickou látku, kteráVám  způsobuje popisované potíže.
Kuchyňská sůl v menším množství by sama o sobě vážné problémy způsobit neměla, krev, tělní tekutiny a vůbec prostředí lidského těla je z většiny různě "slané", tedy obsahuje více či méně soli. Z toho důvodu také obsahuje například fyziologický roztok, užívaný ve zdravotnictví a jehož základem je voda, určité množství soli.
Svědění, nebo modřina mohou být i projevem související s možným zánětem, způsobeným infekcí. Další z možností je příčina neurologická. Vaše potíže sice mohou časem samy odeznít, riskujete ale i to, že se potíže zhorší, možný zánět se nebezpečně rozšíří a pak může dojít až do fáze, kdy by mohlo hrozit to, že o ruku příjdete.
Doporučuji Vám tedy potíže nepodceňovat a nechat se lékařsky vyšetřit. Můžete se zkusit i obrátit na kontaktní centrum pro uživatele drog, kde se Vás ujmou anonymně a bezplatně, obvykle je některý z pracovníků/pracovnic se středním zdravotním vzděláním, takže by Vám řekl/a víc a pokud to bude potřeba, doporučí vhodného lékaře, se kterým spolupracují v takovýchto případech.
Napište nám prosím, jestli Vám byla naše odpověď užitečná, rádi Vám odpovíme na další otázky.
S přáním všeho dobrého,
Amrit Sen.