ribavin
Barbora
dobry den chtela bych se zeptat zda ma nekdo vzkusenosti s ribavinem byla jsem drogove zavisla dnes jiz nejsem,ale bohuzel mam hepatitidu typu c a to chronickou jdu na lecbu a tak jsem se chtela zeptat na ucinky ribavinu a na vedlejsi ucinky dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nejlepší je na veškeré možné účinky se vyptat přímo lékaře, ke kterému nastupujete na léčbu. Ten by Vám měl dát všechny potřebné informace. Pravda je, že ne všichni léčbu hepatitidy snáší bez problémů. Užívá se obvykle kombinace interferonu a ribavirinu. Snášenlivost je člověk od člověka a také týden od týdne. Záleží i na potřebné dávce, i ta se různí.
Poměrně dost informací o léčbě najdete na http://www.hepc.cz/index.php?page=2&faq=lecba.htm. V každém případě je léčba vždy lepší než nechat žloutenku neléčenou.
Přeji Vám, ať vše proběhne s co nejméně komplikacemi a ať je léčba úspěšná!